Opis postaci nacobezu




Estetycznie i czytelnie piszę treść życzeń.. 2.Title: Microsoft Word - nacobezu język polski kl. 5.doc Author: wpojeta Created Date: 11/18/2009 2:15:49 PMTumnus - opis postaci 2.. Jest czytelnie zapisany.. Zachowuję kompozycję trójdzielną (wstęp, rozwinięcie, zakończenie).. Działania ucznia: 1.. Nauczysz się opisywać postaci, przedmioty, sytuacje.. · Rozwiązuję równania jednodziałowe z niewiadoma w postaci okienka.OPIS PRZEDMIOTU I OPIS POSTACI.. Schemat budowy opowiadania.. 5.NACOBEZU - JĘZYK POLSKI kl. IV KSZTAŁCENIE LITERACKIE I .. sylwetkę, twarz, oczy, nos, włosy, ubranie postaci.. Co zrobić, by fakto-grafi nie przesłoniła innych ważnych3.. Używasz przymiotników nazywających cechy charakteru postaci.. Uzasadniam cechy charakteru postaci np. przykładami z lektury.CELE: Dowiesz się co to jest opis, jakie muszą wystąpić w nim elementy.. Pamiętam o podpisie na końcu wypowiedzi.. Nauczycie się opisywać postaci, przedmioty, sytuacje.. Nauczysz się poprawnie redagować opis postaci .. Piszesz opis zgodnie z planem.. Opis przedmiotu sporządzamy, kiedy chcemy przedstawić wygląd określonej rzeczy.Opis postaci - NaCoBeZU.. Pisząc opis pamiętasz o jego elementach tj.: - tutuł, - wstęp, - rozwiniecie, - zakończenie.. Moja wypowiedź zawiera wszystkie elementy: - tytuł - budowa trzyczęściowa (uwzględnione akapity) 2.. Zdania są poprawnie ułożone i mają sens..

Karty postaci.

Przeanalizujesz przykładowe opisy.. - Wskazuję i określam cechy bohaterów .. Napiszę 5-6 zdań.. Wstęp listu (akapit) - Powód napisania listu.. Prezentacja przygotowana przez nauczyciela dla uczniów kl. II, w odniesieniu do realizowanych rozdziałów lektury: „My - dzieci z Bullerbyn, Wkrótce już święta!,Opis postaci: uczniowie w parach tworzą ustne opisy postaci z prezentowanych zdjęć-mają rozdane kubki ze światłami, w razie problemów mają odwrócić na czerwone, gdy pracują prezentowany kolor ma być żółty, gdy skończą odwracają na zielony (wtedy wiem, że mam zmienić slajd) .. Co nazywamy opisem postaci?. Błędnie zapisane opisy poprawiają.Opis.. NaCoBeZu/ Podręcznik 92-93 z.ćw.. Opis przedmiotu 1.. Dodaj do koszyka.. Tłumaczy uczniom, na czym polega opisywanie postaci.. Wymieniam elementy kompozycyjne opisu przedmiotu.. - Wiem ile dni ma tydzień.. Strony internetowe z materiałem do sprawdzianu (tu poćwicz) Inne wskazówki nauczyciela: strona 3 / 3Opis postaci: uczniowie w parach tworzą ustne opisy postaci z prezentowanych zdjęć - mają rozdane kubki ze światłami, w razie problemów mają odwrócić na czerwone, gdy pracują - prezentowany kolor ma być żółty, gdy skończą - odwracają na zielony (wtedy wiem, że mam zmienić slajd)Aplikacje Fandomu Miej swoje ulubione fandomy zawsze pod ręką, a nigdy niczego nie przegapisz..

Opis postaci - ściągawka dla ucznia.

Odrabia też codziennie lekcje od godziny 14.30 do 15.30.. Każdą cześć opisu piszesz od nowego akapitu.NaCoBeZU Szkoła podstawowa, wiedza, ćwiczenia, sprawdziany, kartkówki.. WYRAŻANIE EMOCJI.. Opis postaci - opis ze zdań .Kryteria sukcesu (nacobezu) - klasa VI Opracowane wg zapisów PODSTAWY PROGRAMOWEJ PRZEDMIOTU JĘZYK POLSKI Szkoła podstawowa - II etap edukacyjny .. opis postaci, przedmiotu, krajobrazu, ogłoszenie,IV NaCoBeZU do opisu postaci.. Ma tytuł w cudzysłowie.. SKU: brak Kategoria: Akcje!. Opis Dodatkowe informacje Opis Materiały: Karty pracy; NaCoBeZu; Wklejki do zeszytów; Kryteria oceny; Notatki myślograficzne; Dla kogo?. Zapisz w zeszycie słowa, które mogłabyś/-łbyś wykorzystać, tworząc opis krajobrazu ukazanego .3.. Zegary odczyt i zapis.docx.. Pracę wykonasz starannie.. Cechy charakteru postaci uzasadniasz przykładami z lektury.. NaCoBeZu/lektura Cele: - Umiem pracować z tekstem i wyszukiwać potrzebne informacje .. - Tworzę logiczną, semantycznie pełną i uporządkowanąSTAŁE KRYTERIA, czyli NACOBEZU KLASY 1-3 ZACHOWANIE.. - Potrafisz określić czasy czasowników.NaCoBeZu .. Ola każdego dnia po szkole spędza czas na placu zabaw od godziny 16.30 do 17.30.. Miejscowość i data prawy górny róg.. Składa się z kilku części (akapitów): - krótki wstęp i przedstawienie postaci - wygląd postaci - charakter i zainteresowania - moja opinia o postaci..

We wstępie dokonuję przedstawienia postaci.

Poleca, by zgodnie z NaCoBeZU opisali Pana Kleksa, korzystając z lektury.. Charakterystyczne słownictwo (wklejki, notatki).. Posługuję się słownictwem opisującym i oceniającym.. Wzbogacisz słownictwo przydatne do opisu postaci .. Rozwinięcie - przedstawienie przeczytanej lektury i opisywanej postaci (imię i nazwisko, pseudonim, szkoła, jak nazywa go profesor Gąsowski, rodzina) - akapit OPIS.. Dostała go od rodziców na szóste urodziny.Opis postaci literackiej 1.. Zegary odczyt i zapis.docx.. W opisie stosuję akapity.. Uwzględnij akapity.. 3.Rok szkolny 2012/2013.. -2 ( dopuszczający) 2-0p.- 1 ( niedostateczny) 5.. PCs, Handys, Zubehör & mehrCELE: Dowiecie się co to jest opis, jakie muszą wystąpić w nim elementy.. 114-117 Cele: P oznasz zasady redagowania opisu postaci.. Czytamy utwór poetycki ze zrozumieniem .. 👫 Porozmawiajmy o wyobraźni 👻 Maryla i Ania to kontrastowe postaci, jedna rzeczowa, twardo stąpająca po ziemi, druga bujająca w obłokach, żyjąca w świecie wyobraźni.. Ile dat, jakie nazwiska, które przyczyny iskutki wybrać, aby opis minionych zdarzeń nie został zniekształcony?. Zakładki dla uczniów.. W rozwinięciu opisuję wygląd oraz charakter postaci.. Ile czasu tygodniowo poświęca na lekcje?. Co uczniowie powinni wiedzieć, umieć po lekcji, aby prowadzący ioni sami mogli stwierdzić, ż e cel z ostał osiągnięt y?.

Tworzenie opowiadań z wybranymi postaciami.

Używam przymiotników nazywających cechy charakteru postaci.. D&D Beyondślania „nacobezu" na swoim przedmiocie.. OPIS PRZEDMIOTU.. Każdą cześć opisu piszesz od nowego akapitu.- umiem zredagować charakterystykę wybranej postaci literackiej, komiksowej lub filmowej - stosuję synonimy w celu unikania powtórzeń - dbam o poprawność językową, stylistyczną, ortograficzną i interpunkcyjną Opis sytuacji - znam pojęcia: opis sytuacji; ciąg wydarzeń - stosuję kompozycję trójdzielną, tworząc opis sytuacjiNacobezu: - Czytam zadanie ze zrozumieniem.. - Umiesz wskazać czasowniki w tekście.. Zapisuję krótki tekst w postaci życzeń, zachowując logicznie połączoną całość .. Uczniowie dokonują samooceny, sprawdzają poprawność zapisu.. - Obliczam czas - jak długo?. · Potrafię napisać opis składający się przynajmniej z 5 zdań.. Przydatne materiały i pomoce do nauki 6.. Kości opowieści.. Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej oraz poloniści pracujący w klasach IV - VIII.Opis postaci - kryteria sukcesu.. Wypowiedź, w której przedstawiamy charakterystyczne cechy wyglądu oraz sposoby zachowywania się danej osoby.Pierwszy akapit - przedstawienie postaci (imię, skąd jest, ile ma lat), Drugi akapit - ogólny wygląd (sylwetka, twarz, włosy, ubiór), Trzeci akapit - zachowanie (co lubi robić, jak się zachowuje), i nasza opinia na temat opisywanej postaci.. NACOBEZU: - Potrafisz powiedzieć co to są czasowniki i na jakie pytania odpowiadają.. Nagłówek - zwrot do adresata.. - 18.11.2015 - Niezwykły nauczyciel Ambroży Kleks- opis postaci D.Olejnik 4-3 p.. Materiały: Podcast szkoleniowy.. Opowiadanie krok po kroku.. Pisząc opis pamiętasz o jego elementach tj.: - tutuł, - wstęp, - rozwiniecie, - zakończenie.. Utrzymasz tekst w liniaturze.. Wstęp- prezentacja przedmiotu, osoby, zwierzęcia: Alicja ma małego kotka.. Działanie ucznia: Lekcja on-line w czasie rzeczywistym/Lekcja on-line (praca samodzielna) na stronie internetowej szkoły 3.. Nacobezu: Zadanie wykonasz w zeszycie.. .Opis(ćwiczenie) Cel: Przepisz do zeszytu wskazane niżej części opisu.. Zachowujesz kompozycję trójdzielną (wstęp, rozwinięcie, zakończenie).. Zapisz temat lekcji ( taki sam będzie na dwóch kolejnych godzinach)..



Komentarze

Brak komentarzy.