Sprawozdanie z zajęć rozwijających z matematyki klasa 1




Rozwijanie zainteresowań matematycznych uczniów, budzenie w nich pasji poznawczej i aktywności, ułatwienie zaprezentowania efektów własnej pracy na forum całej szkoły to tylko nieliczne z zadań jakie stawia przed sobą nauczyciel matematyki - opiekun koła matematycznego.Sprawozdanie z realizacji programu zajęć rozwijających zdolności z matematyki przygotowany dla uczniów klasy 1a Gimnazjum im.. Zajęcia odbywały się w poniedziałki w godzinach 14.15 - 15.. Pobierz (docx, 18,1 KB) Podgląd treści.. Zespól klasowy jest zróżnicowany pod względem emocjonalnym, intelektualnym oraz aktywnością i motywacją do nauki.„Matematyka z wesołym kangurem" „Zadania na szóstkę" IV.. Cele szczegółowe: • wyrażanie własnej ekspresji, • usprawnienie manualne, • ćwiczenie koordynacji wzrokowo - ruchowej,Sprawozdanie z pracy dydaktycznej w klasie III.. Głównym założeniem programu jest zatem wychodzenie naprzeciw potrzebom dziecka Czynnikami decydującymi o poziomie rozwoju zdolności są: warunki społeczne, działalność wychowawcza oraz własna praca ucznia.Sprawozdanie z realizacji innowacji pedagogicznej z matematyki „Rozwijanie twórczych zdolności matematycznych uczniów" w roku szkolnym 2018/2019 Innowacja miała formę metodyczno - organizacyjną i dotyczyła lekcji matematyki, oraz zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki prowadzonych w ramach działań statutowych.Wpisany przez Artur Oniszko niedziela, 12 stycznia 2014 19:41 Formularze sprawozdań na koniec semestru/roku szkolnego..

00.Temat zajęć: Rozwijanie umiejętności czytania.

ROK SZKOLNY 2014/2015.. Z PROWADZENIA ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH Z MATEMATYKI.. w klasie 4,5,6 przygotowane przez wydawnictwo Gwo.-przyrody:-Testy kompetencji dla klas 4 i 5, 6 .. Informacje o realizacji zadania.. Obejmowały: 5 ucz.. Ćwiczenia percepcji słuchowej i wzrokowej na materiale sylabowym.. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi rok szkolny 2011/2012 W I semestrze roku szkolnego 2011/2012 prowadziłam w gimnazjum zajęcia rozwijające zdolności z matematyki dla uczniów klasy 1a.1 SPRAWOZDANIE Z ZAJĘĆ REALIZOWANYCH W RAMACH PROJEKTU Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III w Gminie Zaleszany .. PROGRAM ZAJĘĆ ROZWIJAJĄCYCH ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW WYBITNIE UZDOLNIONYCH PRZYRODNICZO I MATEMATYCZNIE W KLASIE DRUGIEJ W ROKU SZKOL.. 1.sprawozdanie wychowawcy klasy doc 2.sprawozadnie z działalności Samorządu Uczniowskiego doc 3.sprawozdanie wychowawcy oddziału przedszkolnego doc 4.sprawozdanie z działalności Szkolnego Koła PCK / koordynatora wychowania zdrowotnego doc docRozwijają wyobraźnię dziecka i jego kreatywność.. Mistrz języka polskiego CZYTANIE Uczeń: - czyta płynnie z właściwą intonacją i respektuje znaki interpunkcyjneSPRAWOZDANIE.. Głównym celem zajęć było uruchomienie możliwie wszystkich zmysłów w dążeniu do .Program zajęć rozwijających twórcze myślenie dla klasy 1 Program przeznaczony jest dla dzieci w wieku 6 - 7 lat..

z matematyki, przyrody.

prosze o pomoc!1) Ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji (Dz. U. z 2016 r. poz. 64, z późn.. 2.Sprawdziany po każdym dziale.. Spotkania odbywały się raz w tygodniu.- '' Sesje z plusem" testy kompetencji z matematyki.. 2.Sprawozdanie z zajęć wyrównawczych z matematyki dla klas IV - VI .. D - uczeń po informacji o zagrażającej ocenie niedostatecznej z matematyki na koniec semestru i po kolejnej rozmowie z matką, zaczął aktywnie brać udział w zajęciach, rozwiązywał dodatkowe zestawy zadań, partiami zaliczał materiał klasy V, poprawił oceny .1 Sprawozdanie za rok 2009/10 z zajęć pozalekcyjnych prowadzone w Szkole Podstawowej w Niedzicy w ramach projektu Moja Szkoła Moje Okno na Świat Sprawozdanie z realizacji zajęć dydaktyczno-wyrównawczych Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze prowadzone są dla trzech grup uczniów po jednej godzinie zajęć tygodniowo.. Uczęszcza na te zajęcia 24 uczniów.- rozwijanie umiejętności korzystania z różnych źródeł informacji oraz wykorzystywania ich w procesie zdobywania wiedzy.. Realizacja ich nastąpiła w terminie od 9 września 2014 do 19 grudnia 2014.Rozdział I Program Zajęć Twórczości dla uczniów klas 1-3 „Kolorowy świat i ja" str. 9 - 19 Rozdział II Przykładowe scenariusze zajęć z uczniami - „Barwy tęczy - czerwień" - N. Ambroziak, J. Białek - „W Bajkolandii" - B. Bieniewicz, D. Karge - „Wiosenna łąka' - A. Bieniewicz, B. FrankowskaProgram zajęć przeznaczony jest dla uczniów kl. I-III szczególnie uzdolnionych z nauk matematyczno - przyrodniczych pragnących poszerzać swoje zainteresowania w zakresie matematyki i przyrody..

z kl.III b. Celem zajęć było: 1. wyrównanie dysharmonii rozwoju.

3.4 CELE ZAJĘĆ: Cel główny: • rozwijanie sfery emocjonalnej, społecznej oraz ruchowej uczniów, • wspomaganie i stymulowanie rozwoju dziecka, • integracja wychowanków pełnosprawnych z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie.. Nasz poradnik ma charakter praktyczny, z jednej strony podpowiada, jak zachęcić dzieci do nauki matematyki, z drugiej - jak inspirować uczniów zdolnych do rozwijania zainteresowań i zdolności ma-tematycznych.Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z edukacji matematycznej odbywały się w I semestrze r. sz. 2013/2014 raz w tygodniu - w środę.. Treści edukacyjne i planowane osiągnięcia uczniów 1.. W każdej klasie są uczniowie interesujący się matematyką, pragnący poszerzać swoje wiadomości i umiejętności.Sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych prowadzonych w formie indywidualnej w wymiarze 1 godziny tygodniowo.. 3 ustawy z dnia 7 stycznia 1993 r. o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności .Projekt „Przez doskonalenie i rozwijanie - do sukcesu" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Sprawozdanie z przebiegu prowadzonych zajęć w okresie kwiecień - czerwiec 2012 ZAJĘCIA ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA UCZNIÓW UZDOLNIONYCH ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM NAUK MATEMATYCZNOSPRAWOZDANIE z zajęć kółka matematycznego w klasach IV-VI SP w I semestrze r. szk..

Zrealizowano 156/180 godzin.Sprawozdanie z zajęć matematycznych w klasie VI .

Procedury osiągania celów Program będzie realizowany podczas: a) zajęć lekcyjnych w formie: krótkich rozmów indywidualnych nauczyciela z uczniem rozszerzającym lub formułującym problem, dodatkowych zadań podczas prac klasowych i prac domowych,Przykładowe sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych Sprawozdanie z zajęć rewalidacyjnych - I semestr 2016/2017 - Ewa Kołakowska Subskrybuj - uzyskasz dostępSprawozdanie z realizacji programu nauczania matematyki Post autor: monikap7 » 18 sty 2008, o 21:57 wie ktos moze jak napisac :"Sprawozdanie z realizacji programu nauczania matematyki w klasach IV, V, VI w pierwszym semestrze"?. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne z matematyki prowadzone przez mgr Renatę Kwapisz.. 2) Sposób nauczania przedmiotu wychowanie do życia w rodzinie określają przepisy wydane na podstawie art. 4 ust.. Obok wyposażenia uczniów w większy zasób wiadomości i umiejętności, ma on za zadanie aktywizację najzdolniejszych uczniów.Matematyka jest jednym z najważniejszych przedmiotów nauczania w szkole.. Indywidualne zajęcia rewalidacyjne - klasa 1 Cel główny zajęć: rozwijanie umiejętności czytania sylab Cele szczegółowe - uczeń:… Zobacz więcej Zajęcia wyrównawcze z matematyki w szkole Podstawowej w Szczenurzy prowadzone były w dwóch grupach.. 2012/2013 Prowadząca: Małgorzata Górka Tygodniowy wymiar .Program zajęć dodatkowych z matematyki zrodził się z potrzeby, jaka wystąpiła w szkole w Ziminie.. W ramach art. 42 KN realizowane były zajęcia matematyczne w wymiarze 1 godz. tygodniowo w klasie VI.. Sprawozdanie z pracy dydaktyczno - wychowawczej - w klasie III-2014/2015.. 2009/2010 W I semestrze odbyło się 14 spotkań dla uczestników koła matematycznego, a ogólna frekwencja wyniosła 82,1 %.. Mało zadowalający poziom wyników z matematyki spowodował, że nauczyciele postanowili w innej - nieco innowacyjnej formie - zacząć pracę z uczniami w taki sposób, by przyniósł on w krótkim czasie mierzalne efekty.- test z matematyki 83 % Średni wynik sprawdzianu w danej klasie: Klasa Klasa II a Klasa II b Klasa II c Klasa II d Klasa II e 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% klasa I a klasa I b klasa I c klasa I d klasa I e j.polski matematyka wynikW klasie szkolnej nie powinny być stosowane wyłącznie karty pracy albo ciągłe rozwiązywanie za-dań tekstowych.. Klasa III liczy 10 uczniów.. w roku szkolnym 2012/2013 wraz z oceną efektywności.. Na zajęcia uczęszczało 6 uczniów..



Komentarze

Brak komentarzy.